Femeia a plătit pentru un sejur inexistent în Mamaia.

Șocant! Femeie înșelată cu o vacanță într-un hotel inexistent

O femeie din Suceava a trăit o experiență de coșmar, după ce a plătit aproape 5.000 de lei pentru o vacanță pe litoralul românesc, într-un hotel care, de fapt, era închis și scos la vânzare. Încrederea și entuziasmul pentru o vacanță de vis s-au transformat în dezamăgire și furie, când a descoperit că a fost victima unei înșelătorii.

Rezervare pentru un hotel inexistent

Femeia a făcut rezervarea la jumătatea lunii iunie, plătind în avans suma de 4.662 de lei pentru un sejur de șapte nopți în regim all-inclusive, în Mamaia. Încrederea într-o vacanță relaxantă pe litoralul românesc a fost înlocuită cu un sentiment de trădare și indignare, când a descoperit că hotelul unde urma să își petreacă vacanța nu mai exista.

Descoperirea înșelătoriei

La finalul lunii iulie, în căutarea unor recenzii despre hotelul unde urma să își petreacă vacanța, femeia a avut un șoc. Nu doar că unitatea de cazare era închisă, dar era și scoasă la vânzare. În locul anticipării unei vacanțe plăcute, femeia s-a trezit cu o problemă serioasă de rezolvat.

Plângere la Poliție

Înțelegând că a fost înșelată, femeia a mers la Poliție și a depus plângere. Poliția municipiului Suceava a fost sesizată cu privire la faptul că în urma unei tranzacții online, femeia a fost înșelată cu suma de 4.662 de lei. În cauză s-a întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de înșelăciune, cercetările fiind continuate de către lucrătorii BIC.

Este un caz care ne reamintește că trebuie să fim mereu vigilenți și să verificăm informațiile înainte de a face orice fel de tranzacție online. În era digitală, înșelătoriile pot lua multe forme, iar cazul acestei femei este un exemplu dureros al acestui fapt.

Sursa: Antena 3