IntenCity Festival – bilanțul celei de-a treia ediții

IntenCity Festival: O experiență culturală de neuitat

În urmă cu două săptămâni, orașul Craiova a fost gazda celei de-a treia ediții a Festivalului IntenCity, un proiect cultural organizat de Opera Română Craiova. Evenimentul a reușit să aducă în prim-plan momente muzicale de excepție, consolidându-și astfel importanța pe scena artistică locală, națională și internațională.

Investiție culturală de anvergură

Proiectul cultural Festivalul IntenCity, cu un buget total de 15.567.000 lei, a oferit spectacole memorabile pe parcursul celor trei zile de desfășurare, în perioada 28-30 iunie 2024. Evenimentul a avut loc pe cele două scene amenajate pe Stadionul Ion Oblemenco și la Sala Polivalentă din Craiova. Din bugetul total, suma de 9.180.000 lei reprezintă subvenția Primăriei Municipiului Craiova în sprijinul proiectului cultural.

Creștere semnificativă a veniturilor

La cea de-a treia ediție, veniturile atrase au constituit 41,03% din bugetul total al evenimentului, probabil cel mai mare procent de venituri atrase înregistrat de un proiect cultural al unei instituții publice din România. Această creștere este un indicator esențial în evaluarea succesului evenimentului și subliniază eforturile continue ale echipei organizatoare de a dezvolta unul dintre cele mai performante proiecte culturale din România.

Accesul la festival

Referitor la modalitățile de acces în arealul festivalului, Opera Română Craiova a vândut abonamente și bilete de o zi în sumă de 1.870.000 lei. Pe lângă biletele achiziționate, au fost oferite bilete cu valoare 0, folosite de sponsori și parteneri, influenceri și instituțiile mass-media partenere, în cadrul campaniilor de promovare a festivalului. Numărul total de participanți la festival a fost de 79.269.

Mulțumiri adresate partenerilor și susținătorilor

Opera Română Craiova mulțumește sponsorilor și partenerilor evenimentului pentru toată susținerea acordată festivalului, prin sprijinul financiar, logistic și de promovare oferit cu generozitate. Organizatorul mulțumește în mod special tuturor instituțiilor de ordine publică din Craiova și celorlalte instituții din subordinea Primăriei Craiova pentru angajamentul arătat și profesionalismul cu care au contribuit la buna desfășurare a festivalului.

Recunoașterea eforturilor de mediatizare

Opera Română Craiova mulțumește și reprezentanților mass-media, influencerilor, bloggerilor și fotografilor pentru dedicarea de care au dat dovadă în mediatizarea evenimentului și crearea unei legături autentice cu publicul.

Un tribut adus comunității IntenCity

Nu în ultimul rând, Opera Română Craiova mulțumește participanților la eveniment pentru pasiunea, bucuria și entuziasmul lor, Comunitatea IntenCity fără de care magia festivalului nu ar fi posibilă.

Un brand în creștere

Echipa organizatoare își exprimă convingerea că, la fiecare nouă ediție, Festivalul IntenCity devine un brand tot mai puternic și continuă să ofere o platformă valoroasă pentru artiști talentați și pentru promovarea culturii.

Sursa: Top Secret Craiova