Scandalul TAROM: Piloții „Inapți” și Pasagerii Lăsați în Derizoriu
Într-o noapte care va rămâne în memoria multor călători, peste 30 de curse TAROM au fost anulate, lăsând pasagerii să doarmă pe jos sau pe bagaje în aeroportul Otopeni. Cauza? Piloții, nemulțumiți de salariile lor, au anunțat că sunt „inapți” pentru a opera aceste curse. Un protest spontan deghizat în incapacitate de muncă care a lăsat zeci de pasageri, inclusiv turiști străini fără cazare, blocați în aeroport.
Ministrul Transporturilor Cere Plan de Restructurare
În fața acestui blocaj, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a cerut companiei aeriene să vină cu un plan urgent de restructurare pentru a evita repetarea unor astfel de incidente. Între timp, pasagerii rămân în incertitudine, cu planurile de călătorie zădărnicite și cu frustrări crescânde.
Vocea Pasagerilor: Frustrare și Dezamăgire
Unii pasageri au împărtășit experiențele lor cu presa. „S-a anulat la 8:35 spre Amsterdam. Piloții inapți. Asta înseamnă bilete pe la muzee reprogramate, hotel. Alte programări până Amsterdam care vor pica”, a declarat un pasager. Alții au vorbit despre lipsa de comunicare și de răspunsuri: „La 7:57 Oradea anulat fără să ne explice nimeni. Au dat o listă de numere de telefon la care nu răspunde nimeni. Încercăm la 16:45, dar nu ne-a oferit certitudine dacă zboară sau nu. Se joacă pe banii noștri, compania de stat Tarom”.
Incidentul TAROM: O Lege a Tăcerii?
În ciuda haosului și a frustrării, reprezentanții companiei TAROM au oferit puține răspunsuri. Unii pasageri au primit o listă cu numere de telefon la care să ceară informații, dar mulți au declarat că nu au primit niciun răspuns. Între timp, reprezentanții companiei au declarat că se caută soluții pentru a gestiona situația.
Soluții Propuse: Rambursare sau Reprogramare
Reprezentanții companiei Tarom au sugerat două soluții majore pentru acest haos: rambursarea sau reprogramarea. Cu toate acestea, aceste soluții nu rezolvă problema imediată a pasagerilor blocați în aeroport, mulți dintre ei fără cazare. În ciuda promisiunilor de soluții, mulți pasageri au rămas în incertitudine, așteptând ore în șir pentru informații care au venit foarte târziu sau nu au venit deloc.
Concluzie: Un Incident Care Ridică Semne de Întrebare
Acest incident ridică semne de întrebare serioase despre modul în care companiile aeriene gestionează nemulțumirile angajaților și impactul pe care acestea îl pot avea asupra pasagerilor. În timp ce piloții au dreptul la protest, este esențial ca aceste acțiuni să nu afecteze pasagerii nevinovați. În acest caz, pare că pasagerii TAROM au fost cei care au plătit prețul pentru nemulțumirile piloților.
Sursa: Antena 3